Isnin, 2 Disember 2019

BBM3410Satu2019: Membuat Kalendar 2020 dengan menggunakan Adobe Photoshop

Pada minggu ke-10 kami telah diajarkan cara membuat kalendar 2020 untuk tahun hadapan 
di dalam kelas amali setiap hari selasa. tugasan kalendar ini merupakan tugasan  individu pembelajaran ini dapat membuka minda saya dan semua pelajar bahawa untuk membuat satu kalendar yang baik memerlukan kesabaran yang sangat tinggi.

 Pada hari selasa Encik Akmal akan mengajar kami cara membuat kalendar bagi menarik minat pembeli. antara gambar kalendar yang saya telah buat adalah seperti gambar di bawah:
 
kalau rasa nak tempah kalendar boleh lah pm tepi nati saya jual harga murah sahaja. 
#Terbaik










Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BBM3410Satu2019: VLOG MAKANAN INDIVIDU

Assalamualaikum pada bahagian ini saya akan bercerita tentang video vlog makanan yang mana ini merupakan individu tetapi saya telah memilih ...

data-config="{'skin':'skins/scmGreen/skin.css','volu