Selasa, 24 September 2019

BBM3410Satu2019: Masih Di sini

Pengalaman merupakan satu benda yang sukar untuk kita cari yang hanya boleh berlaku apabila kita sendiri merasai dan sertai program tersebut. Dalam kisah hidup aku pada hari ini aku mula belajar banyak pengalaman:

1) belajar cara membuat blog dengan betul yang  mana penulisan di blog amat sukar dalam menyatakan pendapat

2) Dapat belajar cara untuk membuat duit dengan hanya menulis di blog sahaja.

3) Dapat belajar kelebihan membuat iklan di blog.

4) Aku juga mempunyai pengalaman diri yang tidak boleh dilupakan iaitu, berjalan di Kuala lumpur dengan menaiki MRT dan pernah juga sesat jalan dan terlepas bas untuk pulang ke kolej.

5) Dalam hidup ini aku juga mula sedar bahawa kita perlu untuk belajar hidup dengan redha dengan apa yang berlaku tetapi kita perlu usaha lebih jika mahukan sesuatu.

6) Masih di sini membuat tugasan kerja dengan penuh redha pada tahun akhir. Pada masa sama aku juga dapat belajar banyak benda baharu dari orang yang berbeza dengan penuh redha.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BBM3410Satu2019: VLOG MAKANAN INDIVIDU

Assalamualaikum pada bahagian ini saya akan bercerita tentang video vlog makanan yang mana ini merupakan individu tetapi saya telah memilih ...

data-config="{'skin':'skins/scmGreen/skin.css','volu