Isnin, 16 Disember 2019

BBM3410SATU2019 : KETIKA DAN KALIMAT

Assalamualaikum semua pembaca blog hari ini saya akan bercerita kisah yang berlaku sepanjang minggu pertama sampai minggu 14 sepanjang kelas multimedia ini penuh cerita yang tidak dapat saya lupakan dari mula-mula masuk kelas sehingga habis kelas. Antara syarat utama Prof cakap jangan masuk kelas ikut waktu kalau tidak satu kumpulan kami tidak boleh tunjuk video dalam kelas.
walaupun Prof banyak bagi tugasan setiap minggu tapi dengan tugasan ini kami dapat belajar banyak benda dari segi cara membuat video dengan betul. Walaupun Prof garam tapi dia baik.

Kami telah diberikan tugasan untuk membuat video dalam kumpulan dengan ini kami telah membuat Channel youtube Langgar Production  setiap video dibuat akan di pos dalam youtube dan sebanyak 13 video kami telah buat sepanjang 14 minggu. Dari sini kami telah belajar apa itu redha dan kerja berkumpulan. Rasa macam rindu pun ada juga kerana ini merupakan pelajar tahun akhir yang mana tahun ini merupakan tahun terakhir di UPM dan FBMK tapi kalau ada rezeki kami akan ke sana kembali sebagai pelajar Master dan Phd. Banyak cerita dan kisah yang kami ingat sebagai memori yang tidak akan dilupakan sampai bila-bila. Jika diberikan rezeki Langgar Production akan meneruskan video pada masa akan datang dengan membuat video yang berkuali dan boleh memberikan pengajaran kepada masyarakat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BBM3410Satu2019: VLOG MAKANAN INDIVIDU

Assalamualaikum pada bahagian ini saya akan bercerita tentang video vlog makanan yang mana ini merupakan individu tetapi saya telah memilih ...

data-config="{'skin':'skins/scmGreen/skin.css','volu