Ahad, 20 Oktober 2019

BBM3410Satu2019: Instagram Minggu 6


 Gambar ini telah diambil semasa di Kuala Lumpur yang mana saya dan kawan telah tersalah stesen MRT. Pada asalnya kami perlu ke Bukit Bintang tetapi kami turun di stesen MRT Pasar Seni. Hal ini menyebabkan kami perlu tunggu pengangkutan awam LRT untuk ke Bukit Bintang. Malu bertanya sesat jalan, Malu berdayung perahu hanyut.





 

Gambar ini telah diambil semasa saya mencari data kajian bagi projek tahun akhir. Semasa mencari bahan kajian saya dapat lihat banyak bahan yang belum diterokai. walaupun hari kejadian hujan sudah turun tapi gambar tetap diambil demi kelas multimedia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BBM3410Satu2019: VLOG MAKANAN INDIVIDU

Assalamualaikum pada bahagian ini saya akan bercerita tentang video vlog makanan yang mana ini merupakan individu tetapi saya telah memilih ...

data-config="{'skin':'skins/scmGreen/skin.css','volu